نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به اینکه بنیاد امید ایرانیان بذر هویت است، افزود: این کلید واژه مقدس است و تحقق آن برای کشور نجات بخش خواهد بود اما باید این بذر به گونه‌ای محافظت و پرورش شود که محصول آن بذر هویت کشور باشد.
کد خبر: ۵۳۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 09 December 2017
به ‌گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان در مراسم افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در استان، اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد تا با تمام توان برای پیشرفت مردم به این بنیاد کمک شود.
وی با اشاره به اینکه بنیاد امید ایرانیان بذر هویت است، افزود: این کلید واژه مقدس است و تحقق آن برای کشور نجات بخش خواهد بود اما باید این بذر به گونه‌ای محافظت و پرورش شود که محصول آن بذر هویت کشور باشد.
نوریان تصریح کرد: بنیاد امید ایرانیان بنا دارد در متن جامعه بذری بکارد تا ثمره آن در عمل همان شود که در تعریف ایده بنیاد آمده است، تاکید کرد: ترویج رویکرد اعتدال و خردورزی گوهر نایاب جامعه امروز است که بایستی در عمل تحقق یابد.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: این بنیاد برای اعتلای ایران تلاش خواهد کرد و به پیشرفت کشور کمک می‌کند.
نوریان ادامه داد: در جریان اصلاح طلبی بایستی به نقد از درون توجه شود تا این امر به عنوان آسیب این جریان، تداوم نیابد.
وی خاطرنشان کرد: در بنیاد امید ایرانیان گفتمان باید عامه محور باشد تا ثمره‌های مفید داشته باشد.
مسئول امور استان‌های بنیاد امید ایرانیان شهریار احمد بیگی نیز گفت: امید است با استعدادهای موجود در چهارمحال و بختیاری بتوان به توسعه استان کمک کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار