تابناک چهارمحال وبختیاری- مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان با حضور جمعی از کوهنوردان چهارمحال و بختیاری رول‌کوبی و افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 10 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد بهمنی اظهار کرد: مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان به وسعت 700 مترمربع در فاصله پنج کیلومتری از شهر ناغان و در روستای دم آب واقع‌ شده است که با انجام مراحل رول‌کوبی برای استفاده علاقه‌مندان به سنگ‌نوردی گشایش یافت.

وی ادامه داد: این مجموعه دارای سه مسیر سنگ‌نوردی با درجه‌ سختی متفاوت است که سنگ‌نوردان می‌توانند صعود به‌صورت کرده‌ای و قرقره را در آن تجربه کنند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای کارگاه ویژه فرود و صعودهای مصنوعی، امکان تمرین بولدرینگ، امداد و نجات، تراورس و نجات فنی و آموزش نحوه حمایت کردن و انداختن طناب به داخل کارابین اسلینگ‌ها در حمایت‌های میانی از جمله برنامه‌های آموزشی قابل‌اجرا در مجموعه سنگ‌نوردی طبیعی ناغان است.

بهمنی یادآور شد: کوهنوردان بخش ناغان تاکنون موفق به گذراندن دوره‌های آموزشی کوه‌پیمایی، سنگ‌نوردی، دره‌نوردی، غار نوردی و مبانی نجات و جستجو و نجات فنی شده‌اند و راه‌اندازی مجموعه سنگ‌نوردی در این بخش در توسعه ورزش کوهنوری استان تأثیر بسزایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار