تابناک چهارمحال وبختیاری- ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری در هفته سوم آذرماه سال 96 به موفقیت های مطلوبی دست یافت و کسب سه مدال در رقابت های کشوری سهم بانوان ورزشی استان بود.
کد خبر: ۵۳۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 12 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- دختران ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سالهای اخیر در رشته های رزمی بارها صاحب عنوان شدند و حتی در سطح جهانی و بین المللی موافق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.
ورزشکاران زن چهارمحال و بختیاری با وجود کمبود امکانات ، هنوز هم در رقابت های کشوری صاحب عنوان می شوند تا ظرفیت ورزشی این استان را اثبات کنند.
ورزشکاران استان در این هفته در سه رشته مهم موفق به کسب مدال شدند و در رشته فوتبال نیز بانوان ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در این هفته نشان نقره مسابقات تیراندازی با کمان سنتی به بانوی ورزشکار استان رسید.
عبدالرحمان قاسمی افزود:منصوره امیدی بانوی کماندار استان در مسابقات کشوری این رشته در سمنان موفق به کسب مقام دومی شد.
به گفته وی، در رشته ووشو نیز ' پرنیان بهادران ' در مسابقات کشوری بسیج یک مدال طلا و یک برنز را بدست آورد.
قاسمی افزود: این ووشوکار زن استان در اجرای فرم دای وشو قهرمان شد و در اجرای فرم چانگ چوان به نشان برنز رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: شناگران نوجوان چهارمحال و بختیاری در مسابقات جام وحدت در تهران و جام بین‌المللی سرداران شهید آذربایجان در تبریز به مقام سومی دست یافتند.
به گفته وی،مسابقات بین‌المللی شنا مسافت کوتاه دختران جام سرداران شهید آذربایجان در تبریز برگزار شد و ' راضیه خاکسار حقانی' موفق به کسب نشان برنز شد.
قاسمی افزود: خاکسار حقانی در این مسابقات در ماده 4 در 50 متر مختلط تیمی رده سنی 11-12 سال به همراه تیم منتخب منطقه چهار کشور بر سکوی سوم ایستاد.
وی افزود:' فرهان طالبی پور' شناگر 10 ساله استان با حضور در رقابت‌های جام وحدت به‌عنوان یکی از شناگران دارای تکنیک برتر، حکم و نشان دریافت کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: در رشته فوتبال نیز با دعوت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مریم احمدی و غزاله بنی طالبی به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دعوت شدند.
نزدیک به 5 هزار ورزشکار زن در چهارمحال و بختیاری در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار