رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 6 اختراع از استان به هفتمين دوره جشنواره منطقه‌ای ابداعات و اختراعات رویش زردكوه راه يافت.
کد خبر: ۵۳۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 16 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی بنیادیان از ثبت‌نام 172 اختراع از استان‌های مختلف در هفتمین دوره جشنواره منطقه‌ای ابداعات و اختراعات رویش زردکوه خبر داد و اظهار کرد: بعد از داوری این آثار، 96 اختراع برای حضور در جشنواره پذیرفته شدند.

وی با اشاره به اینکه اغلب این اختراعات ویژه استان‌های یزد،‌ چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی و قم به‌عنوان پهنه زردکوه هستند، افزود: در این میان تعداد قابل قبولی اختراع از چهار محال و بختیاری در جشنواره ثبت نام اولیه شد که 6 اختراع از استان مجوز حضور در مرحله داوری جشنواره را پیدا کردند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره جشنواره از چهار محال و بختیاری 3 داور نیز در تیم داوری حضور دارند، ادامه داد: امیدواریم تعداد قابل قبولی از آثار مخترعین استان بتوانند در داوری نهایی مورد تأیید قرار گیرند.

بنیادیان اضافه کرد: محورهای ثبت‌نام جشنواره شامل صنایع غذایی و کشاورزی، مکانیک و مکانیک ماشین‌های کشاورزی، برق، الکترونیک، کامپیوتر، عمران، شیمی مواد، پزشکی و مهندسی پزشکی است.

گفتنی است؛ جشنواره منطقه‌ای رویش زردکوه 22 و 23 آذرماه 96 در دانشگاه یزد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار