تابناک چهارمحال وبختیاری- معصومه حیدری عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری جایزه‌ مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2017 را نصیب خود کرد.
کد خبر: ۵۴۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 31 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- از روابط عمومی اداره ‌کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، این رویداد بین‌المللی با موضوع «آب، طلای آبی» برگزار شد و 40 کشور با ارسال 2 هزار و 800 اثر در آن شرکت کرده بودند.
بر این اساس 6 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این دوره از رقابت ها شدند که معصومه حیدری از مرکز فرهنگی، هنری باباحیدر توانست دیپلم افتخار این مسابقات را از آن خود کند.
تاثیر آب بر زندگی انسان‌ها و جانواران خشکی و دریاها به ویژه تاثیر آلودگی آب‌ها بر زندگی آبزیان دریایی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان برگزیده ایرانی در آثارشان به تصویر کشیده ‌اند.
«آندیا حیدری» 4.5 ساله از مرکز فرهنگی، ‌هنری شماره 2 کانون کرمانشاه و «معصومه شرف‌الدینی» 8 ساله از مرکز فرهنگی، ‌هنری طبس و کانون خراسان ‌جنوبی موفق به دریافت «نشان و دیپلم افتخار» این مسابقات شدند.
همچنین «معصومه میراحمدی» 12 ساله از مرکز فرهنگی‌، هنری باباحیدر کانون چهارمحال و بختیاری، «روشا بابایی» 5 ساله از مرکز فرهنگی هنری آفرینش‌های تهران، «محمدصدرا تقی‌نژاد» 5 ساله از مرکز فرهنگی، ‌هنری قائن کانون خراسان‌ جنوبی و «مهسا فریدونی» 11ساله از مرکز فرهنگی‌هنری پلدختر کانون لرستان دیپلم‌های افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار