تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد از اجرای طرح تاکسی اینترنتی از ابتدای بهمن ماه سالجاری در شهر شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 04 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور دهکردی افزود: با ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه های مربوطه و ایجاد زیرساختهای مناسب از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد این طرح ظرف 15 روز آینده در شهرکرد اجرا می شود.
وی ادامه داد: این طرح با مشارکت تاکسی تلفنی ها، تاکسی بی سیم و تاکسی های درون شهری شهرکرد اجرا می شود و تلاش شده تا در وهله اول برای اجرای این طرح از تاکسی های درون شهری استفاده شود.
ملکپور دهکردی با اشاره به تهیه و تولید نرم افزار بومی طرح تاکسی اینترنتی در شهرکرد، تصریح کرد: سعی بر این است تا از ظرفیت جوانان توانمند و مستعد در پیشبرد امور شهرستان بهره گیری شود و در همین راستا برای تهیه نرم افزار تاکسی اینترنتی از دانش جوانان شهرستان استفاده شده است.
فرماندار شهرستان شهرکرد، خدمات رسانی مطلوب تر، کاهش هزینه های حمل و نقل و دسترسی بیشتر به وسایل حمل و نقل عمومی را از مهمترین مزایای این طرح برشمرد و افزود: پس از اجرای این طرح در شهرکرد، در سایر شهرهای شهرستان که آمادگی اجرای این طرح را داشته باشند، اجرا می شود.
 932 دستگاه تاکسی گردشی در شهرکرد فعال است. پیش از این، طرح تاکسی هوشمند در شهرکرد اجرا شده بود.
طرح تاکسی اینترنتی هم اکنون در شهرهای بزرگ کشور در حال اجراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار