تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده و عمدتا با بارش برف همراه خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 06 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اعلام این خبر، اظهار کرد: سامانه بارشی تا روز یک‌شنبه در سطح استان فعال بوده که عمده بارش‌ها برای نواحی شمالی و ارتفاعات استان است و در سایر نقاط استان با بارش برف و باران همراه خواهد بود.
وی افزود: در حال حاضر بیشترین بارش مربوط به ایستگاه کوهرنگ بوده که 12 سانتی‌متر برف در شهر چلگرد باریده و ارتفاع برف در این شهر به 15 سانتی‌متر رسیده است و برای مرکز استان پیش‌بینی می‌شود ارتفاع برف به چهار سانتی‌متر برسد.
قطره گفت: بارش‌ها در استان تا ظهر امروز ادامه دارد و از بعدازظهر از شدت آن کاسته می‌شود و همچنان فردا صبح تا بعدازظهر با رگبار باران و برف همراه خواهد بود.
وی با اشاره به بارش برف در مناطق برف‌گیر به خصوص گردنه‌های کوهستانی استان، تصریح کرد: با توجه به بارش برف و امکان اختلال در تردد جاده‌ها، به رانندگان توصیه می‌شود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
قطره با اشاره به اینکه دمای هوای استان از روز دوشنبه کاهش محسوسی می‌یابد، خاطرنشان کرد: با خروج این سامانه از سطح استان از روز دوشنبه دمای هوا چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار