مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قیمت محصولات لبنی باید به قیمت ابتدای سال‌جاری بازگردد، گفت: در همین راستا در گشت‌های مشترک از سه کارخانه تولید محصولات لبنی در استان، یک واحد متخلف شناخته شد.
کد خبر: ۵۴۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 06 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا عمرون با بیان اینکه قیمت محصولات لبنی باید به قیمت ابتدای سال‌جاری بازگردد، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های دولت پیرامون جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت محصولات لبنی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی با انجام گشت‌های مشترک اقدام به بازرسی از کارخانجات تولید لبنیات کرد.
وی ادامه داد: در گشت‌های مشترک از سه کارخانه تولید محصولات لبنی در چهارمحال و بختیاری، یک واحد متخلف شناخته شد که در این واحد قیمت شیر و ماست نسبت به قیمت‌های ابتدای سال‌جاری افزایش داشت و بلافاصله به این واحد تذکر داده و قیمت قبل در سیستم اعمال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با هشدار به کارخانجات تولید محصولات لبنی در استان، خاطرنشان کرد: تا زمان اعلام نرخ جدید از سوی کارگروه تنظیم بازار کشور، محصولات لبنی تولیدی در استان باید با قیمت ابتدای سال عرضه شود و با هرگونه تخلف و افزایش قیمت برخورد قانونی و قاطع می‌شود.
گفتنی است؛ شیر پاکتی نیم چرب از قیمت 1800 تومان به 1600 تومان کاهش و قیمت ماست دبه‌ای پرچرب از 8000 تومان به 6200 تعدیل و قیمت‌های جدید بر روی محصولات درج شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار