تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مسئولان و مردم در راهپیمایی مردمی 17 دی در حمایت از ارزش های نظام اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 06 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در شورای اداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به درخواست شهروندان به منظور دفاع از نظام جمهوری اسلامی ساعت 10 صبح فردا یکشنبه 17 دی راهپیمایی مردمی در 14 نقطه استان برگزار می شود.
وی افزود: استکبار جهانی در 40 سال گذشته با ترور، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و ایجاد نارضایتی بین مردم برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و براندازی نظام تلاش کرده است.
عباسی تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی موظفند برای خدمت صادقانه و بی منت به منظور کسب رضایتمندی عمومی بکوشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام می توانند از مسئولان در هر رده ای که باشند در چارچوب قانون و مقررات پرسش های خود را مطرح کنند.
وی تلاش نیروی انتظامی و ماموران امنیتی برای تامین آرامش در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری را در ناآرامی های اخیر قابل قدردانی دانست.
وی تصریح کرد: البته نباید اجازه دهیم عده ای فرصت طلب بین مسئولان و مردم تفرقه و شکاف ایجاد کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راهپیمایی مردمی در پاسخ به ناآرامی های اخیر فردا یکشنبه 17 دی 1396 در 14 نقطه استان برگزار خواهد شد.
علی گرجی تاکید کرد: این راهپیمایی ساعت 10 صبح در مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان فردوسی تا میدان انقلاب شهرکرد برگزار می شود.
راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری به منظور دفاع از نظام جمهوری اسلامی در مراکز شهرستان های 9 گانه استان و شهرهای هفشجان، باباحیدر و آلونی و مالخلیفه از ساعت 10 صبح و در شهر فرخشهر ساعت 16 فردا یکشنبه 17 دی 1396 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار