تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا اواخر وقت امروز بارش پراکنده و خفیف برف در استان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 07 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهرستان کوهرنگ با 15 میلی‌متر بوده و در حال حاضر ارتفاع برف موجود در شهر چلگرد 20 سانتی‌متر گزارش شده است.
وی افزود: سایر ایستگاه‌های استان از جمله آورگان با پنج میلی‌متر بارندگی، سورشجان چهار میلی‌متر، فارسان پنج میلی‌متر، مال‌خلیفه دو میلی‌متر، اردل و شهرکرد هر کدام یک میلی‌متر بارندگی را به خود اختصاص داده و سایر نقاط استان میزان بارندگی کمتر از یک میلی‌متر بوده است.
قطره با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان و کاهش چهار تا پنج درجه‌ای دمای هوای استان برای صبح روز دوشنبه، تصریج کرد: با خروج این سامانه بارشی از استان پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرکرد در صبح دوشنبه به هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر برسد و با توجه به سرد شدن هوا در بیشتر نقاط استان پدیده مه دور از انتظار نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 52 میلی‌متر گزارش شده است، گفت: بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 79 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت 78 درصد کاهش داشته است.
قطره خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به پیش‌بینی‌‎ها تا اواخر دی‌ماه بارشی در سطح استان نخواهیم داشت و در صورتی که طی ماه‌های باقی‌مانده بارش‌هایی در سطح استان داشته باشیم جبران کننده کمبودها نخواهد بود و همچنان با خشکسالی مواجه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار