مسؤول جامعه اسلامی دانشگاه آزاد شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول جامعه اسلامی دانشگاه آزاد شهرکرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی همانند یک دریاست و زمانی‌که مواج می‌شود نخاله‌هایی که در آن وجود دارد شناخته شده و توسط مردم پس زده می‌شوند، گفت: مردم در راهپیمایی امروز اغتشاش‌گران را پس می‌زنند.
کد خبر: ۵۴۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 07 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- امید براتی با اشاره به اعتراضات و اغتشاشات اخیر کشور، اظهار کرد: اعتراضات، نگرانی و گلایه‌مندی مردم نسبت به برخی از مسائل در کشور از اقدامات اغتشاش‌گران جدا است؛ مردم نسبت به برخی از مسائل ازجمله گرانی، بیکاری و ... در کشور اعتراض داشتند، اما همیشه و در همه حال ثابت کردند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی به‌دنبال حاشیه‌سازی در کشور ما هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌توانند آرامش کشور را ببیند و از یک اعتراض ساده و به‌حق مردم سوء‌استفاده کردند و با خط‌‌‌‌دهی به عوامل داخلی تلاش کردند تا در آرامش کشور اختلال ایجاد کنند.
مسؤول جامعه اسلامی دانشگاه آزاد شهرکرد ادامه داد: مردم هوشیار کشور با حضور به‌موقع در صحنه نشان دادند که خط فکری آن‌ها از آشوبگران و حامیان آن‌ها جدا است و باوجود گلایه‌مندی از اوضاع کشور پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند.
براتی افزود: جمهوری اسلامی همانند یک دریاست و زمانی‌که این دریا مواج می‌شود نخاله‌هایی که در کشور وجود دارد شناخته شده و توسط مردم پس زده می‌شوند و نمونه این موج‌ها در کشور در ابتدای پیروزی انقلاب، سال 76، فتنه 88 و اغتشاشات اخیر کشور بود که مردم سراسر ایران از 14 دی‌ماه جاری با برگزاری راهپیمایی‌هایی خودجوش این مسئله را نشان دادند که راهشان از فتنه‌گران جدا است.
وی با اشاره به اقدامات اغتشاشگران در فتنه اخیر کشور، بیان کرد: بالاترین توهین، آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی است و مردم فهیم ایران با حضور در صحنه ثابت کردند که اجازه سوء‌استفاده به افراد سودجو را نمی‌دهند و شرکت در راهپیمایی‌های سراسر کشور نشان‌دهنده این موضوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار