مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین‌های جامعه کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 07 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیدعباس جزایری از آغاز ثبت‌نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از برترین‌های جامعه کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: اشاعه فرهنگ کار و تلاش، شناسایی کارگران و تلاش‌گران واحدهای تولیدی و خدماتی به‌عنوان نخبه جامعه کارگری، ایجاد فضای همکاری و تعامل بین فعالان عرصه اقتصادی، ایجاد نشاط در عرصه کسب‌وکار از اهداف برگزاری این جشنواره در استان و کشور است.
وی با بیان اینکه جشنواره امتنان در سه سطح خدمات، کشاورزی و صنعت به‌صورت کارگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین معیار انتخاب کارگران نخبه میزان اختراع، خلاقیت، افزایش تولید، مسؤولیت‌پذیری، صرفه‌جویی در نهادهای تولید و نظم و انضباط است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: علاقه‌مندان و واجدان شرایط جهت شرکت در جشنواره امتنان می‌توانند به سایت www.emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند و نفرات برتر در دهه فجر معرفی و درصورت کسب حدنصاب لازم به جشنواره ملی معرفی می‌شوند.
جزایری در پایان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در جشنواره امتنان تا 25‌ام دی‌ماه جاری است، گفت: امیدواریم با تعامل دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید در بیست‌ونهمین جشنواره امتنان در چهارمحال و بختیاری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار