با حضور نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس پیگیری شد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان روند پروژه‌های ورزشی حوزه انتخابیه خود را پیگیری کرد.
کد خبر: ۵۴۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 08 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به بررسی پروژه‌های ورزشی و راه‌کارهای رفع موانع احداث پروژه‌های جدید ورزشی حوزه انتخابی اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پرداخت و اظهار کرد: امیدواریم با رفع موانع موجود تکمیل و احداث پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های مذکور سرعت بیشتری پیدا کند.
وی افزود: توسعه اماکن ورزشی با توجه به جمعیت جوان و فعال چهارمحال و بختیاری به‌عنوان عامل بازدارنده از افزایش آسیب‌ها، بزه‌های اجتماعی و گسترش بیماری‌های خاموش می‌شود.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: پروژه‌های ورزشی استان باید بر اساس برنامه جامع و شاخص‌های توسعه و عدالت چهارمحال و بختیاری تنظیم شود و حمایت از ورزش‌های مورد اقبال و موفق هر شهرستان مورد توجه مدیران ورزش و جوانان استان قرار گیرد.
حمید کریمی در این دیدار با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ اظهار کرد: استخر چلگرد در مرحله انجام امور زیربنایی است و مقدمات احداث سالن ورزشی 1200 نفره چلگرد با 30 درصد پیشرفت فیزیکی و در تعهد سازمان مسکن و شهرسازی است. وی اضافه کرد: استخر فارسان با پیشرفت فیزیکی 99 درصدی، استخر اردل با پیشرفت فیزیکی 99 درصد، استخر شلمزار با پیشرفت فیزیکی 15 درصد و سایت پرتابی شلمزار با پیشرفت 90 درصدی از پروژه‌های شهرهای چلگرد، فارسان، اردل و شلمزار بوده که با پیگیری‌های جدی از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و همکاری نماینده شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در حال تکمیل است.
وی به پروژه‌های ورزشی سالن ورزشی سرخون، سالن ورزشی پردنجان، سالن ورزشی آلیکوه، سالن کران، زمین چمن علی‌آباد، سالن دشت زرین، زمین چمن دشتک، سالن سرتشنیز، پروژه‌های ورزشی دستنا و گهرو، سالن ورزشی سرچاه اردل و طرح هادی روستایی ورزشی عیسی‌آباد اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به منابع اداره‌کل ورزش و جوانان در کنار سایر منابع ملی، استانی و شهرستانی؛ پروژه‌های ورزشی این شهرها به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان قرار بگیرند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استعدادهای ورزشی و پتانسیل‌های بسیاری در شهرستان شلمزار در رشته دوومیدانی وجود دارد، گفت: با افتتاح سایت پرتابی شلمزار و برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان در آینده این شهرستان به قطب رشته‌های پرتابی کشور با نگاه جدید تبدیل می‌شود.
کریمی در پایان به پروژه‌های تحت احداث اداره‌کل راه و شهرسازی استان اشاره و خاطرنشان کرد: سالن تیراندازی اردل، زمین چمن باباحیدر، سالن ورزشی ده‌چشمه، سالن بوکس جونقان، سالن تیراندازی فارسان، سالن 1200 نفره چلگرد، سالن تیراندازی کوهرنگ، زمین چمن کیار و سالن تیراندازی کیار از پروژه‌هایی است که اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بهره‌بردار است که با تکمیل و بهره‌برداری اماکن مذکور ضمن افزایش سرانه فضای ورزشی استان، وضعیت کنونی زیرساخت‌های ورزشی شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار تغییر محسوسی پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار