مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون از محل اسناد خزانه اسلامی در قانون بودجه سال 96، مجموعاً مبلغ 2 هزار و 645 میلیارد ریال به اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری تخصیص ابلاغ گردیده است.
کد خبر: ۵۴۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 08 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- تهمتن عبداللهی در خصوص روند جذب اسناد خزانه اسلامی ابلاغی به اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری در سال 96 اظهار کرد: دولت بر اساس قانون بودجه سال جاری اقدام به انتشار اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی بابت طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نموده است.
وی افزود: تاکنون از محل اسناد خزانه اسلامی در قانون بودجه سال 96، مجموعاً مبلغ 2 هزار و 645 میلیارد ریال به اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری تخصیص ابلاغ گردیده است که از مبلغ فوق 433 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی کوتاه‌مدت با سررسید کمتر از یک سال و مبلغ 2 هزار و 212 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی با سررسید یک‌ساله و دوساله با حفظ قدرت خرید تا 8% سالیانه است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شایان‌ذکر است با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک ملی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، اعتبارات اسناد خزانه اسلامی کوتاه‌مدت با سررسید کمتر از یک سال به مبلغ 190 میلیارد ریال و همچنین مبلغ 166 میلیارد ریال به‌طور کامل جذب شده است.
عبدالهی عنوان کرد: از حیث جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی کوتاه‌مدت چهارمحال و بختیاری جز استان‌های برتر کشور است، همچنین لازم به توضیح است سایر اسناد خزانه اسلامی ابلاغی به اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در مهلت قانونی جذب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار