تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد از کسب رتبه نخست این شهرداری در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 09 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد مولوی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی و بازدید میدانی صورت گرفته توسط ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، شهرداری شهرکرد موفق به کسب رتبه نخست در میان دستگاه‌های اجرایی شد.
وی گفت: تبیین اولویت‌بندی شاخص‌های صیانت از حقوق شهروندی متناسب با مخاطبین سازمان، تدوین منشور حقوق شهروندی، آموزش و توانمندسازی منابع انسانی، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندی، ارتباط با مردم و توسعه خدمات الکترونیکی، روان‌سازی قوانین و مقررات و فضاسازی و تبلیغات محیطی از جمله مهمترین شاخص‌هایی است که در این ارزیابی ملاک عمل قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهروندان، سازندگان اصلی و تجلی هویت در شهر هستند، افزود: صیانت از حقوق مردم جزو اصلی‌ترین اولویت‌های شهرداری است.
مولوی اضافه کرد: این شهرداری با برنامه‌ریزی صحیح و همکاری سازمانی، در صدد ترویج فرهنگ شهروندی و حفظ و صیانت از حقوق شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار