مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری فعال شدن شورای عالی ورزش استان و تدوین سیاست‌های کلان این حوزه در هماهنگی با دیگر ارگان‌های ذی‌ربط را ضروری دانست.
کد خبر: ۵۵۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 10 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در دیدار معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برقراری تعامل میان دستگاه‌های آموزشی همچون دانشگاه‌ها و مدارس با مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان به‌عنوان یک نیاز اساسی برای توسعه ورزش مطرح است، اظهار کرد: در سند راهبردی وزارت ورزش و جوانان مقوله ورزش تعلیمی و تربیتی در رأس توجه و برنامه‌ریزی قرار دارد.
 وی از شورای عالی ورزش چهارمحال و بختیاری به‌عنوان حلقه مفقوده در زنجیره ارتباطات بین سازمانی یادکرد و افزود: تدوین سیاست‌های کلان حوزه ورزش باید با حضور تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه ارگان‌های تربیتی و آموزشی صورت پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری توزیع مناسب امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف، اجرای برنامه‌های استعدادیابی و نظام‌مند نمودن سامانه آموزشی ورزش را از دیگر حوزه‌های مشترک اجرایی میان ادارات کل ورزش و جوانان و آموزش‌وپرورش عنوان کرد.
کریمی ایجاد هیأت ورزش‌های دانش‌آموزی را ایده‌ای هوشمندانه دانست و ادامه داد: مخاطبان این هیأت را مجموعه جمعیتی وسیعی از جوانان و نوجوانان دربرمی‌گیرند که در صورت برقراری ارتباط میان این هیأت با دیگر هیأت‌های ورزشی می‌توان برنامه‌های مدون و اثربخشی در عرصه ورزش و به‌ویژه استعدادیابی و آموزش اجرا کرد.
وی به حضور نماینده آموزش‌وپرورش در مجامع انتخاباتی و سالانه هیأت‌های ورزشی اشاره و تصریح کرد: در نظر گرفتن حق رأی برای نماینده آموزش‌وپرورش در این مجامع نشان‌دهنده اهمیت جایگاه این ارگان در موضوع ورزش است و رأی آگاهانه و مسئولیت‌پذیری در قبال آن، زمینه لازم را برای توسعه ورزش دانش‌آموزی و پایه فراهم می‌کند.
 مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: امکانات و فضاهای ورزشی در اختیار آموزش‌وپرورش استان از شرایط مطلوبی برخوردار است و همکاری متقابل و رایزنی با فدراسیون‌ها و باشگاه‌های معتبر و معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها می‌تواند بار دیگر استان را به‌عنوان اردو بام مطرح کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار