تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان امسال در آستانه 40 سالگی جشن انقلاب اسلامی ایران میزبان 3 جشنواره بین المللی فجر است.
کد خبر: ۵۵۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 14 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی افزود: امسال جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان یکی از بزرگترین رخدادهای هنری فرهنگی کشور در شهرکرد نیز برگزار می شود.
به گفته وی، اکران آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد انجام خواهد شد و تازه ترین آثار هنرمندان فیلم سازان ایران در سینما غدیر شهرکرد به نمایش در می آید.
کارگران یادآور شد: تلاش می شود هر 22 فیلم بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد اکران شود.
وی یادآور شد: جشنواره بین المللی فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در تهران با حضور فیلمسازان کشور برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه فجر امسال این استان میزبان جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است.
کارگران افزود: در این جشنواره آثار هنرمندان کشور که به بخش اصلی جشنواره هنرهای تجسمی راه یافته اند در شهرکرد به نمایش گذاشته خواهد شد.
به گفته وی، همزمان با این جشنواره ،آثار یکی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری نیز در تهران در معرض دید عموم قرار می گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر را از دیگر برنامه های این استان در دهه فجر عنوان کرد و گفت: این جشنواره از نوزدهم تا بیست و سوم دی ماه با حضور 5 اثر از 4 استان کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد.
به گفته وی، همزمان با دهه فجر نخستین جشنواره فرهنگی هنری هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می شود.
جشنواره های بین المللی فجر یکی از جشنواره های معتبر ایران است که همه ساله به مناسبت آغاز جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
جشنواره تئاتر و فیلم فجر به دلیل حضور بزرگان این دو عرصه همواره مورد رصد رسانه ها و مخاطبان قرار گرفته است.
امسال 22 فیلم سینمایی از سه نسل از سینماگران ایران در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار