پورعلی فر:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:پخش مسابقه قوی ترین مردان ایران منوط به مجوز صدا و سیما است و تا زمانی که مدیریت این سازمان اجازه ندهد این برنامه پخش نخواهد شد، رایزنی هایی در این زمینه صورت گرفته اما هنوز موفق به کسب مجوز پخش این برنامه نشده ایم.
کد خبر: ۵۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 14 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- برنامه قوی ترین مردان ایران یا مردان آهنین یک برنامه سرگرمی در گروه شبکه سوم سیما بود که دهه 80 تا سال 91 در تعطیلات نوروزی به روی آنتن می رفت و قهرمانان این رشته ورزشی از جمله مرحوم روح الله داداشی در این رقابت ها برای مردم شناخته شدند.
ناصر پورعلی فر درحاشیه مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری درخصوص پخش مجدد تلویزیونی این رقابت ها،گفت:این موضوع منوط به صدور مجوز از سوی مدیریت سازمان صدا و سیما است.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درخصوص حضور افسران مبارزه با مواد نیروزا (دوپینگ) یا 'وادا' در باشگاه های بدنسازی گفت:نظارت بر باشگاه ها به فدراسیون ربطی ندارد و فدراسیون و هیات ها به عنوان یک همکار هستند و این موضوع در اختیار فدراسیون نمی باشد.
پور علی فر درخصوص حضور ورزشکاران بدنساز در مسابقات برون مرزی گفت:مسابقاتی که شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوان مجوز آن را صادر کرده باشد دارای اعتبار است.
وی گفت:تیم ملی ایران تا زمان اعزام به مسابقات در اردوی آمادگی شرکت می کند و قرار است 23 ورزشکار در سه رشته فیزیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ به ‌همراه مربیان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان اعزام شوند.
پورعلی فر درمورد آینده این رشته در آسیا و این که آیا کشورهای آسیایی برای ورود به بازی های آسیایی یا المپیک برنامه دارند یا خیر ؟ گفت:این مساله به رئیس فدراسیون آسیا برمی گردد و باید در سطح رئیس آسیایی رایزنی شود.
هم اکنون در کشور نزدیک به 12هزار باشگاه و 200هزار ورزشکار در رشته بدنسازی و پرورش اندام مشغول فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار