استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد فاصله میان شورای اسلامی استان و مردم پسندیده نیست و نفعی برای مردم ندارد.
کد خبر: ۵۵۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 15 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان، اظهار کرد: شورای اسلامی استان موظف است در چارچوب اختیارات قانونی خود عمل کند نه اموری که از آن‌ها انتظار دارند.
وی افزود: گاهی انتظارات از شورای اسلامی استان، مربوط به حیطه کاری آنان نمی‌شود و تنها یک انتظار است که لازم این امر برای همگان شفاف شود.
عباسی با اشاره به اینکه بهتر است اقدامات مثبت انجام شده در استان بیان و در کنار آن مشکلات موجود در چهارمحال و بختیاری نیز مطرح شود، تصریح کرد:  لازم است در کنار طرح مشکلات پیشنهادات نیز ارائه شود.
وی بیان کرد: از شورای اسلامی استان انتظار می‌رود مسائل مربوط به شورای روستا، بخش، شهر و شهرستان‌ها را جمع بندی کرده و به منظور پیگیری تحت پیشنهاد به شورای عالی استان و دولت ارائه کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعامل شورای اسلامی با مسئولان استانی براساس تعریف مشخص صورت گیرد.
وی با بیان اینکه وظیفه شورای اسلامی استان نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورای عالی استان است، تاکید کرد: ایجاد فاصله میان شورای اسلامی استان و مردم پسندیده نیست و نفعی برای مردم ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار