بازرس اداره‌کل دفتر بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- بازرس اداره‌کل دفتر بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: اعضا شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر باید تلاش خود را در جهت سالم‌سازی مناطق آلوده و پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان چند برابر کنند.
کد خبر: ۵۵۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 15 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد با حضور اعضا و بازرسان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد.
گفتنی است این جلسه به‌منظور بررسی وضعیت شهرستان شهرکرد در زمینه مواد مخدر برگزار شد.
حمید ملک‌پور ضمن اشاره به وضعیت معتادین و کلیه اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و مبارزه با مصرف مواد مخدر، اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شهرکرد، تسریع در  روند رو به جلوی مبارزه و پیشگیری با این ماده افیونی است.
همچنین در ادامه جلسه احمد ربیع‌زاده به ارائه پاره توضیحات در زمینه استعمال، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، پرداخت و اظهار کرد: عملکرد شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد مثبت است.
بازرس اداره‌کل دفتر بازرسی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور عنوان داشت: اعضا شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر باید تلاش خود را در جهت سالم‌سازی مناطق آلوده و پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان چند برابر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار