مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 341 نشست کتابخوان مدرسه‌ای، کتابخانه‌ای و تخصصی در استان برگزار شده است.
کد خبر: ۵۵۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 16 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل‌مقدم با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد 79 نشست کتابخوان در حوزه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بوده که در کتابخانه‌های استان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های کتابخوان از سال 94 آغاز شده است، افزود: افزایش سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف این نشست‌ها به شمار می‌رود و برگزاری این نشست‌ها در راستای اجرای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های کشور و مصوبه 692 شورای فرهنگ عمومی کشور اجرایی می‌شوند.
خلیل‌مقدم با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه پیام‌نور مرکز شهرکرد در خصوص برگزاری نشست‌های کتابخوان دانشگاهی، تصریح کرد: در حوزه دانشگاهی، نخستین نشست تخصصی کتابخوان ویژه اساتید و دانشجویان پیام‌نور مرکز شهرکرد همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.
وی گفت: در این نشست سعی شده به منظور حمایت از نویسندگان استان کتاب‌هایی معرفی شوند که برای دانشجویان کاربردی و دارای جذابیت بیشتری باشد، کتاب‌ها در موضوعات مختلف بوده و چهار نفر ارائه دهنده این کتاب‌ها خواهند بود.
خلیل‌مقدم با اشاره به اینکه نخستین نشست استانی کتابخوان ویژه اصناف و بازاریان استان در آذرماه امسال برگزار شد، خاطرنشان کرد: نشست کتابخوان دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام‌نور شهرکرد دومین نشست استانی به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار