تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه باید فضای مجازی در اختیار مردم و کسبه قرار گیرد و به اندازه کافی از دانش آن استفاده کرد.
کد خبر: ۵۵۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 17 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در نخستین سمینار تخصصی تحول در کسب و کار، با اشاره به اینکه واگذاری امور به بخش خصوصی می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کند، اظهار کرد: در صورتی که از استعدادهای وافر افراد استفاده شود قطعا با مشکل در حوزه‌های مختلف مواجه نخواهیم بود.
وی افزود: خوشبختانه در سراسر کشور و در چهارمحال و بختیاری به سرعت نور در حال خروج از بازار سنتی هستیم و باید به گونه‌ای شود که بازار به ابزار مدرن مجهز شود .
امامی با اشاره به اینکه نباید شعار رکود سر داد بلکه بخش عمده‌ای از بازار دارای ثبات است، گفت: عرضه بیش از حد و تقاضای کم مفهوم رکود بوده و کسبه باید عادات جدید مردم و نیاز آن‌ها را رصد کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه باید فضای مجازی در اختیار مردم و کسبه قرار گیرد و به اندازه کافی از دانش آن استفاده کرد.
رییس اتحادیه خدمات رایانه و ماشین‌های اداری شهرستان شهرکرد اظهار کرد: بایستی ارتباط اصناف با مسئولان اقتصادی برای خروج از رکود بازار بیش از پیش افزایش یابد.
بهرام عباسی هدف از برگزاری این سمینار را گردهمایی اصناف و آموزش در زمینه کسب و کار دانست و گفت: این سمینار نقطه مثبت و حرکتی روبه‌جلو است.
وی ادامه داد: برقراری ارتباط با مشتری برای اصناف و بازاریان از دیگر اهداف این سمینار محسوب می‌شود.
دبیر سمینار توسعه در کسب و کار گفت:با توجه به آسیب شناسی‌هایی که در بازار شهرکرد بررسی شده نشان می‌دهد در بازار خرده فروشان ضعف‌هایی وجود دارد که لازم است آموزش‌ها لازم ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد:فروش اینترنتی کالاها موجب تهدید بازار خرده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار