تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از تدوین 250 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 17 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی افزود: همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با این ایام از سوی کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان تدوین شده است.
به گفته وی، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 135عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر امسال برگزار و مابقی برنامه ها از سوی دستگاههای اجرایی دیگر برگزار می شود.
وی افزود: شاخص ترین این برنامه های سه جشنواره بین المللی فیلم، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر است.
کارگران، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان،جشنواره تئاتر فجر استانی ، جشنواره تجسمی فجر، برگزاری نمایشگاه عکس خبری انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره های قرآنی فرهنگی هنری هفته قرآن و عترت ، رونمایی از کتاب، محفل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب، بهره برداری از ساختمان کتابخانه از جمله این برنامه هاست.
به گفته وی، سال گذشته نیز این کمیته رتبه برتر ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ١٦٥عنوان برنامه برگزار شد.
سال گذشته بیش از یک هزار و 500 عنوان برنامه از سوی ستاد دهه فجر استان برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان است و نخستین شهید دانش آموزی و نخستین شهید روز دوازدهم بهمن ماه سال 57 از این استان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار