تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: افرادی که می‌خواهند در کسب و کار خود موفق باشند و پیشرفت کنند باید علم روز را فرا گرفته تا بتوانند در فضای مجازی محصول تولیدی خود را به فروش برسانند.
کد خبر: ۵۵۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 17 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نجف کریمی در نخستین سمینار تحول درکسب و کار اظهار کرد: در صورتی که افراد سواد استفاده از رایانه و فضای مجازی را نداشته باشند نمی‌توانند کسب و کار خود را رونق دهند.
وی افزود: افرادی که می‌خواهند در کسب و کار خود موفق باشند و پیشرفت کنند باید علم روز را فرا گرفته تا بتوانند در فضای مجازی محصول تولیدی خود را به فروش برسانند.
کریمی با اشاره به اینکه فضای مجازی کسب و کار را از فروشگاه‌های بزرگ گرفته است، تصریح کرد: تا حدودی کاسبان قدیم بازار، در حال ورود به فضای مجازی هستند تا بتوانند کالای خود را در فضای مجازی معرفی کنند.
وی گفت: آموزش‌هایی برای کسبه به منظور خروج از حالت سنتی بازار وجود دارد.
کریمی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل بازار در حالت کنونی مشکلات اقتصاد است، تصریح کرد: در حال حاضر اقتصاد کشور قفل شده و باید دولتی‌ها آن را احیا کنند، در صورتی که اقتصاد رونق یابد قطعا کسب و کارها توسعه می‌یابند.
وی گفت: باید کسبه بازار سعی کنند با فروش زیاد و سود پایین محصول با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهند زیرا در بازار رقابت لازم است با مشتری مدارا کرد تا عقب نمانیم.
در ادامه نایب رییس اتحادیه خدمات رایانه شهرستان شهرکرد گفت: قطعا با آموزش‌هایی که به اصناف مختلف داده می‌شود می‌توان آن‌ها را از حالت سنتی به سمت مکانیزه شدن پیش برد.
صالحی اظهار کرد: با وجود الکترونیکی شدن و استفاده از فضای مجازی در بسیاری از کسب و کارها، در حال سپری کردن دوران جدید هستیم.
وی افزود: بسیاری از شرکت‌ها به راحتی با فروشندگان از طریق فضای مجازی ارتباط برقرار کرده و خریدها و همچنین بازاریابی را انجام می‌دهند.
صالحی گفت: اگر می‌خواهیم در بازار دوام آوریم بایستی به سمت تجارت الکترونیک و فضای مجازی حرکت کنیم.
خاطرنشان کرد: لازم است اصناف و بازاریان فکر سنتی خود را از ذهن‌ها خارج کرده و به سمت مدرن بودن پیش روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار