تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: اساتید مدعو (حق التدریس) نقش مهمی در توسعه کیفی دانشگاه پیام نور دارند.
کد خبر: ۵۵۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 18 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، نشست انجمن صنفی اساتید حق التدریس استان با حضور علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان، حمید رضایی معاونت و اعضای هیئت مدیره انجمن‌های صنفی اساتید حق التدریس در ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: اساتید مدعو (حق التدریس) نقش مهمی در توسعه کیفی دانشگاه پیام نور دارند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور در تلاش برای بکار گیری و استفاده از پتانسیل‌های اساتید حق التدریس با کیفیت به همراه تأییدیه صلاحیت علمی و عمومی در مقاطع تحصیلی دکتری و دانشجوی دکتری جهت توسعه کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور است.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن دعوت از اساتید حق التدریس به عنوان همکار پژوهشی با اعضای علمی در خصوص اجرای طرحهای پژوهشی اشاره‌ای به راه‌اندازی سامانه مدیریت پایش اطلاعات اساتید در دانشگاه کرد و گفت: با ثبت مدارک اساتید در این سامانه می‌توان کیفیت علمی ، پژوهشی اساتید را رصد کرد و از ظرفیت و پتانسیل آنها برای همکاری در دانشگاه استفاده کرد.
آبرود بر اهتمام بیشتر در جهت توسعه کیفی دانشگاه تأکید کرد و گفت : تنها با توسعه کیفی می‌توان فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه را ارتقا داد و پر رنگ کرد و خوشبختانه دانشگاه پیام نور استان در جهت توسعه کیفی گام خوبی برداشته است .
در پایان این نشست هریک از اعضای انجمن صنفی حق التدریس نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با دستور کار جلسه مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار