تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعال شدن شورای فرهنگی توسعه صنعت تصویر و سینمای استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 18 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی افزود: این شورا به صورت تخصصی در حوزه فیلم و عکس ورود پیدا می کند و زمینه تعامل بین هنرمندان را فراهم می کند.
وی اظهار کرد:برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فیلم و تصویر، توجه به مباحث آموزشی و پژوهشی در این صنعت و تولید محوری از مهمترین اهداف تشکیل این شوراست.
کارگران یادآور شد:چهار محال و بختیاری با وجود هنر مندان توانمند و با بضاعت کم مالی توانسته آثار هنری خوبی در زمینه فیلم و عکس تولید و عرضه کند و در جشنواره های ملی و بین المللی نیز هنرمندان استان صاحب عنوان شده اند.
کارگران دهکردی افزود:با تشکیل این شورا تعامل و همفکری و هماهنگی بیشتر در زمینه تولید فیلم و عکس فراهم می شود تا زمینه رشد جوانان در این عرصه فراهم شود.
به گفته وی، این شورا با همکاری معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور توسعه هنر صنعت سینما و تصویر فعال شده است.
وی گفت: امسال چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر است و این جشنواره فرصت مناسبی برای تعامل و گفت و گو بین مخاطبان این هنر و هنرمندان سینما و تصویر است.
چهارمحال و بختیاری اکنون 500هنرمندان در عرصه فیلم و عکاسی دارد که برخی از هنرمندان صاحب عنوان های بین المللی و ملی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار