مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی 2 ماه گذشته، 15 هزار و 208 تماس با سامانه 141 برقرار شده است.
کد خبر: ۵۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 18 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی با بیان اینکه طی 2 ماه گذشته، 15 هزار و 208 تماس با سامانه 141 برقرار شده است، اظهار کرد: به‌منظور ایجاد ارتباط میان کاربران راه و مسؤولان این حوزه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141 شامل چهار بخش گویا، پیامکی، پایگاه اطلاع‌رسانی و فضای مجازی تهیه شده است.
وی یکی از اهداف راه‌اندازی این سامانه را جلوگیری از ترافیک و اتلاف زمان در سفر عنوان کرد و افزود: کل مخاطبان و کاربران پس از برقراری ارتباط با سامانه از طریق تلفن از خدماتی مانند آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محور‌ها توسط بخش گویا و اپراتوری مطلع می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش پایگاه اطلاع‌رسانی وب سایت www.141.ir، ارائه خدمات اطلاع‌رسانی بر روی اپلیکیشن 141 برای مشاهده کاربران، دریافت شکایات مسافران از طریق اپلیکیشن 141 و ارائه خدمات اطلاع‌رسانی از طریق کانال تلگرامی و ربات تلگرامی 141 به کاربران فراهم شده است.​
جمشیدی گفت: به‌منظور ارتقای سطح ارتباط مستقیم و بدون واسطه و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین کاربران جاده و مسؤولان ارشد این اداره کل، مسافران، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند نظرات و انتقادات خود را به آیدی تلگرامRMTOPR  @ ارسال کنند.
وی افزود: در تلاش هستیم تا ارتباط بین هم‌استانی‌ها و مسؤولان این مجموعه را تسهیل کرده و به روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی سرعت ببخشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار