استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات و دغدغه های مردم بایستی به موقع شناسایی و رفع شود.
کد خبر: ۵۵۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 20 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تدوین برنامه هایی برای رفع این مشکلات به منظور افزایش امید، نشاط، اعتماد، اتحاد، وحدت و انسجام ضروری است.
وی افزود: ارتقای کیفی انجام امور در بخش های مختلف باعث رفع تبعیض و تسریع در روند توسعه می شود.
عباسی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی، وسعت و تنوع اقوام از مهمترین مزیت های چهارمحال و بختیاری به منظور رسیدن به اهداف توسعه ای است.
وی یادآور شد: تولیدات باغی، زراعی، دامی، منابع آب، مردم سختکوش و امنیت بالا چهارمحال و بختیاری را استانی برجسته در کشور تبدیل کرده است.
رئیس شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: البته وجود برخی مشکلات روند توسعه ای این استان را در بخش های مختلف با مشکلات مواجه کرده است.
وی گفت: نرخ بالای بیکاری چهارمحال و بختیاری که در سال 1395 بیش از 20 درصد بوده یکی از مشکلات اساسی این استان محسوب می شود.
عباسی تاکید کرد: بروز آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، قاچاق و غیره به علت نرخ بالای بیکاری شایع می شود.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سیستم فرودگاه بین المللی شهرکرد هنوز راداری بوده و تکمیل نشده است.
علی کاظمی باباحیدری تصریح کرد: این مهم هنگام بارندگی و شرایط جوی نامساعد پروازهای مرکز چهارمحال و بختیاری را با مشکل مواجه می کند.
وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری در دوران مختلف تاریخ ایران و جمهوری اسلامی همواره نقش آفرین بوده اند.
وی یادآور شد: خودانتقادی بین مسئولان باعث وحدت، انسجام و تقویت منافع ملی می شود.
در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری مدیرکل جدید اطلاعات این استان با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات معرفی و از خدمات مدیرکل وقت قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار