وزیر اطلاعات:
تابناک چهارمحال وبختیاری- وزیر اطلاعات گفت: مدیریت اغتشاشات اخیر در مدت زمان اندک نمایانگر اقتدار و عظمت نظام بود اما باید با واکاوی علل حوادث از بروز مجدد آن جلوگیری کرد.
کد خبر: ۵۵۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 20 January 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با تبریک سالروز اسطوره صبر و مقاومت حضرت زینب(س) و روز پرستار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و سه شهید عرصه گمنامی در حوادث اخیر شمال‌غرب کشور، از همکاری تنگاتنگ مسئولان و نهادهای دخیل در استقرار امنیت کشور قدردانی کرد.
وی ارائه خدمت به مردم را توفیق و امانت الهی به مدیران و مسئولان دانست و گفت: شکر نعمت را باید با خدمات رسانی بیشتر و بدون منت به‌جای آورد.
حجت‌الاسلام علوی گره‌گشایی و حل مشکلات مردم، اجرای عدالت، تامین امنیت و معیشت را وظیفه حکومت اسلامی دانست و افزود: همه مردم درون نظام با هر سلیقه، آیین و مذهب باید از این امکانات در جامعه اسلامی برخوردار شوند.
وی با اشاره به تاکیدات امیرالمومنین علی(ع) در احقاق حق مظلوم و اجرای عدالت و مساوات در قضاوت و ادای احترام و کرامت، گفت: مسئولان باید در هر حال با مراجعان خود با کرامت و اخلاق برخورد کنند و مایه دلبستگی مردم شوند.
حجت‌الاسلام علوی ارائه خدمت به مردم را حق آنان دانست و تصریح کرد: جلب رضایت عمومی با امکانات مادی مقدور نیست اما می‌توان با خوش‌رفتاری، محبت و مهربانی مردم را از خود راضی کنیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری برای مردم هستند، گفت: باید جزئی از مردم بود تا بتوانیم وظیفه خود را در خدمت‌گذاری به مردم ادا کنیم.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش به اغتشاشات هفته‌های گذشته که بیشتر در شهرهای کوچک رخ داد اشاره و بر عبرت‌آموزی برای جلوگیری از این‌گونه حوادث تاکید کرد.
وی با بیان اینکه عمق این حوادث اندک بود، گفت: دشمنان در رسانه‌های خود بزرگنمایی کردند به گونه‌ای که دیگر کار نظام تمام است اما به لطف خدا و همکاری و هم‌افزایی مسئولان سیاسی،  امنیتی و قضایی در چهار تا پنج روز مسائل برطرف شد.
حجت‌الاسلام علوی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای نظام در حوادث اخیر، افزود: مدیریت اغتشاشات در مدت زمان اندک نمایانگر اقتدار و عظمت نظام بود اما باید با واکاوی علل حوادث از بروز مجدد آن جلوگیری کرد.
وی دامن زدن به اختلافات درونی را یکی از علل پیداش چنین حوادثی دانست و گفت: هرچه رضایت مردم افزایش یابد مشروعیت نظام ارتقاء می‌یابد و باید با نگاه کارشناسی و واقع‌بینانه علل بروز بحران را در رفتار و اعمال خود آسیب‌شناسی کنیم.
وزیر اطلاعات بر رفع آسیب‌ها و زخم‌ها برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن چهره نظام تاکید کرد و ادامه داد: القای ناامیدی برای کشور مشکل ایجاد می‌کند و رسانه‌ها باید بار روانی را از جامعه بکاهند.
وی با اشاره به مسائل دریاچه ارومیه و زلزله کرمانشاه، بیان کرد: نباید ارائه خدمات انجام شده دولت را کوچک‌نمایی کرد و تریبون‌های رسمی باید برای مردم امیدآفرینی کنند.
حجت‌الاسلام علوی بر همگرایی، هم‌افزایی و وحدت مسئولان زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار