مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در سطح استان تاکنون یک هزار و 144 مشترک در حوزه صنعتی و کشاورزی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۵۵۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 29 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری با اشاره به برخورداری 294 هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی، اظهار کرد: تاکنون در 38 شهر و 455 روستای گازدار شده استان تعداد  107 هزار و 728 انشعاب شهری و 71 هزار و 366 انشعاب روستایی نصب شده است که این تعداد انشعاب نصب شده تعداد مشترکین گاز این استان را به مرز 300 هزار نفر رسانده است.
وی ضریب نفوذ گاز در چهارمحال و بختیاری در بخش شهری را 99.5 و روستایی  88 درصد اعلام کرد و افزود: در سطح استان تاکنون یک هزار و 144 مشترک در حوزه صنعتی و کشاورزی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، از این تعداد 32 مورد در سال جاری بهره‌برداری شد و این امر زمینه سرمایه‌گذاری در سطح استان در قالب طرح‌های کشاورزی و صنعتی را بیش از پیش هموار ساخته است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در دهه فجر با کلنگ‌زنی یک شهر و 33 روستا در شهرستان‌های لردگان، اردل و کوهرنگ با اعتباری بالغ‌بر 213 هزار و 900میلیون ریال عملیات اجرایی گازرسانی به این مناطق آغاز می‌شود.
حیدری با بیان اینکه روستاهایی که در برنامه کلنگ‌زنی اخیر قرار دارند عمدتا در مناطق سخت‌گذر، صعب‌العبور و جنگلی واقع شده و برخی از آن‌ها در مرز مشترک بین استانی قرار گرفته‌اند، عنوان داشت: این پروژه‌ها که از طرح‌های ملی نیز محسوب می‌شوند شامل 2 هزار و 889 عدد انشعاب هستند.
وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی صورت گرفته کل پروژه‌های کلنگ‌زنی شده تا پایان سال 98 به بهره‌برداری برسند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار