مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از افتتاح 53 پروژه با اعتباری بالغ بر 296 میلیارد و 440 میلیون ریال خبر داد و گفت: برق‌رسانی به روستاها و پروژه‌های مسکن مهر، بهینه‌سازی شبکه‌ها و رفع افت ولتاژ و احداث سایت آموزشی از پروژه‌های اجرایی این شرکت در دهه فجر است.
کد خبر: ۵۵۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 30 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن این دهه 53 پروژه این شرکت با صرف اعتباری بالغ بر 296 میلیارد و 440 میلیون ریال در سطح استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: ایجاد طرح جامع پوشش مخابراتی دیجیتال، نصب تجهیزات و اتوماسیون شبکه‌های توزیع، طراحی، پیاده‌سازی و تجهیز دیتا سنتر شرکت به‌عنوان پایلوت شرکت‌های توزیع، تأمین روشنایی معابر با پایه‌های تلسکوپی در سطح استان، احداث و توسعه فیدرهای برق‌رسانی، بهینه‌سازی شبکه‌ها و رفع افت ولتاژ و احداث نیروگاه خورشیدی 5/1 مگاواتی، بخشی از این پروژه‌ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار، با هدف کاهش تلفات و رفع افت ولتاژ گفت : برق‌رسانی به روستاها و پروژه‌های مسکن مهر، جابجایی پایه‌های واقع در معابر عمومی، احداث سایت آموزشی و ... از دیگر پروژه‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در دهه فجر است.
فرهزاد هدف از اجرای این طرح‌ها را  توسعه قدرت مانور و کاهش خاموشی‌ها، تأمین برقی مطمئن برای مشترکین، روشنایی معابر و پایداری شبکه‌ها، ترویج و تولید انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و در نهایت رضایت‌مندی مردم فهیم استان چهارمحال وبختیاری عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار