تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره برداری از 8 طرح آبرسانی در استان همزمان با دهه فجر 96 خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 30 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- تورج احمدپور افزود: این طرح ها در مناطق روستایی اردل، بروجن، لردگان و کوهرنگ با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: از این تعداد چهار طرح آبرسانی قنبر سینی فاز 2، میان رودان فاز 2، روستای گزستان و مالک آباد در شهرستان کوهرنگ و 2 طرح ارمند و میلاس در شهرستان لردگان به بهره برداری می رسد.
احمدپور همچنین طرح آبرسانی سرچاه لیرابی در شهرستان اردل و طرح کنرک- کردشامی- مورچگان در شهرستان بروجن را از دیگر طرح ها عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آبرسانی سیار به 30 روستای استان، افزود: ماهانه 480 مترمکعب آب از طریق 40 تانکر به چهار روستا در شهرستان اردل و 36 روستا در شهرستان لردگان انتقال داده می شود.
احمدپور خاطرنشان کرد: تامین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار دغدغه اصلی این شرکت است که امید می رود با تکمیل مجتمع های آبرسانی همه روستاییان استان از این نعمت برخوردار شوند.
از 754 روستای چهارمحال و بختیاری، 463 روستا زیرپوشش صدور قبض آب است و 600 روستا نیز از خدمات آب و فاضلاب روستایی بهره مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار