مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم اجرای بازاریابی الکترونیکی در کشور، گفت: سرعت در مجموعه فعالیت‌های اجتماعی و زندگی شخصی رخنه کرده است و می‌تواند در حوزه حمل و نقل نیز نقش اساسی داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 04 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی در نشست با مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالای شهرستان شهرکرد، با اشاره به اینکه ملاک عمل، بارنامه و رعایت چارچوب قانونی است، اظهار کرد: بخش‌های خصوصی فضای رقابت را کنترل کنند تا به بیراهه نروند.
وی با تأکید بر لزوم اجرای بازاریابی الکترونیکی در کشور، افزود: سرعت در مجموعه فعالیت‌های اجتماعی و زندگی شخصی رخنه کرده است و می‌تواند در حوزه حمل و نقل نیز نقش اساسی داشته باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد:  رانندگان می‌توانند با حفظ کیفیت خدمات و با کسب مجوز قانونی، بازاریابی الکترونیکی انجام دهند.
جمشیدی با بیان اینکه در آستانه سال جدید باید ایجاد آرامش برای کارکنان و کاربران را مدنظر قرار داد، گفت: بر عملکرد حمل و نقل بار در استان نظارت ویژه و با تخلفات انجام شده همراه با مستندات برخورد قانونی می‌شود.
وی تلاش برای محقق شدن خواسته‌های شرکت‌های حمل و نقل به‌ویژه رانندگان را از اولویت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و ادامه داد: تشکیل صندوق حمایت از رانندگان در آینده می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر آینده‌نگری این قشر در استان داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار