فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: عده‌ای در فتنه اخیر قصد داشتند که با موج‌سواری بر مطالبات به‌حق مردمی، اصل نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهند که با حضور مردم در صحنه این فتنه خنثی شد.
کد خبر: ۵۶۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 05 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی‌محمد اکبری در مراسم گرامیداشت تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سامان با اشاره به راز ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب الهی، رهبران ولایی نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایی است که با وجود گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور غرورآفرین مردم در صحنه و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری موجب پیروزی بر طاغوت و دشمنان اسلام شد.
وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بارها تلاش کردند تا نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را با به راه انداختن جنگ تحمیلی و فتنه به نابودی بکشانند، اما حضور آگاهانه مردم در صحنه و استواری نظام بر سه پایه اصلی مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه ساختار جمهوری اسلامی بر پایه عدالت اسلامی شکل گرفت، عنوان کرد: استقلال امنیتی و نظامی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور بود، اما امروز شاهد هستیم که کشور در بعد نظامی و امنیتی در بین کشورهای منطقه سرآمد است.
اکبری اضافه کرد: امروز به برکت ایستادگی مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و حضور رزمندگان کشورمان در مقابله با گروه‌های تکفیری که با بنیه دفاعی اجازه جدا شدن یک وجب از خاک کشور را به متجاوزان ندادند از افتخارات جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه امروزه شاهد حضور و آمادگی جوانان و نوجوانان برای دفاع از کشور هستیم، گفت: در فتنه اخیر اغتشاشگران به‌دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند، اما خوشبختانه رفتارهای هنجارشکنانه این افراد در ابتدای شکل‌گیری فتنه، موجب بیداری مردم و جدا شدن آن‌ها از صف فتنه‌گران شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: عده‌ای در فتنه اخیر قصد داشتند که با موج‌سواری بر مطالبات به‌حق مردمی، اصل نظام جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار دهند که با حضور مردم در صحنه این فتنه خنثی شد.
اکبری پیشرفت چشمگیر علمی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، ایران در بین رتبه‌های برتر علمی در جهان قرار دارد و همچنین در بعد سیاسی برخلاف دوران طاغوت از استقلال بالایی برخوردار است.
وی افزود: ما در بعضی از موضوعات از جمله نظامی و علمی تهدیدات دشمن را باور کردیم و توانستیم در این زمینه‌ها به استقلال برسیم، اما تهدیدات دشمن در زمینه فرهنگی و اقتصادی به این باور نرسیدیم و مشکلات موجود فرهنگی و اقتصادی در کشور به‌خاطر این موضوع است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به اینکه دشمن پس از جنگ تحمیلی به‌دنبال نفوذ فرهنگی در کشور بود، بیان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و فضای حقیقی به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است و شاهد بودیم که در اغتشاشات اخیر دشمن به‌دنبال تطهیرسازی طاغوت در فضای مجازی بود.
اکبری اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوران طاغوت برای جوانان و نوجوانان باید به‌خوبی تبیین شود و ما باید از تاریخ عبرت بگیریم و بدانیم که دشمن به دنبال ایجاد بی‌غیرتی در بین جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی و اخلاقی و ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان است.
وی در پایان با بیان اینکه برای به پیروزی رسیدن و تثبیت انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ما بر پایه رشادت و ایثارگری شهدا و رزمندگان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم چهارمحال و بختیاری جزو اولین استان‌هایی بودند که با امام راحل بیعت کردند و این مسئله مدال افتخار ولایت‌مداری مردم این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار