مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: دوره آموزشی ائمه جماعات مدارس و مساجد استان با عنوان طرح پیوند نوجوانان و جوانان با مسجد در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 05 February 2018
به گزارش  تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمد کریمی در دوره آموزشی ائمه جماعات مساجد و مدارس اظهار کرد: از اهداف این طرح تربیت ائمه جماعاتی است که با گفتار و رفتار خود الگوی عملی و علمی جامعه اسلامی شده و وظیفه آن‌ها کاشتن بذر معرفت در وجود زلال فراگیران است تا میوه طیب و طاهر خود را به نسل‌های آینده هدیه دهند و چشم همه را به نماز روشن کنند.
وی افزود: این دوره با همکاری مرکز رسیدگی به مساجد استان در مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد به مدت دو روز با حضور دو تن از اساتید مرکز تخصصی نماز قم برگزار شد.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از سرفصل‌های آموزشی این دوره شیوه‌های دعوت به نماز و مدیریت اقامه آن در مدارس و مساجد، شیوه‌های جذاب‌سازی کلاس، نمازشناسی و زیباخوانی نماز، نماز و فضای مجازی و شیوه بیان احکام است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره علاوه بر روحانیون یک نفر همیار مسجد و مدرسه نیز حضور دارد، ادامه داد: در پایان این دوره آزمون کتبی برگزار و برای شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه پایان دوره صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار