تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، صرفه ‌جویی 22 میلیون دلاری در تولید ورق قلع اندود این استان را گام موثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۵۶۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 08 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در بازدید از واحد تولید ورق قلع اندود استان اظهار کرد: سالانه 150 هزار تن ورق قلع اندود با کاربری بسته ‌بندی صنایع غذایی، شیمیایی و صنعتی در این واحد تولید که 65 درصد نیاز کشور را تامین می کند.
وی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید این مجتمع در دولت تدبیر و امید گفت: استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و حذف، کاهش تعرفه واردات ورق سیاه از 20 به پنج درصد را از عوامل موفقیت در این صنعت دانست.
امامی، ظرفیت اشتغال مستقیم در این واحد صنعتی را 230 نفر اعلام کرد و افزود: با افزایش بهره‌وری و نیروی انسانی ماهر، این واحد صنعتی در نیمه دوم امسال 120 میلیارد ریال درآمد زایی داشته است.
وی گفت: هم اکنون 6 خط تولید با اشتغال 120 نفر در این کارخانه راه ‌اندازی شده تا دست واسطه ها در تولید این محصول کوتاه شود.
امامی ادامه داد: خط تولید چاپ و لاک، قوطی‌ سازی نیم و یک کیلوگرمی، انواع قوطی‌های کنسرو و درب‌های آسان بازشو از جمله صنایع پایین دستی ورق قلع اندود است .
هم اینک حدود یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد
مجتمع صنعتی ورق قلع اندود در 25 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار