رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری از دستگيري متهم اعدامي مرتبط با مواد مخدر كه با اجراي سناريو تظاهر به ديوانگي، از مركز توانبخشی جونقان متواري شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 08 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ سليمان رياحي اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر فرار متهم محكوم به اعدام مرتبط با مواد مخدر از مركز توانبخشي رواني سيناي جونقان، دستگيري متهم در دستور كار اكيپ عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با اخذ مجوز قضایي پس از انجام كار اطلاعاتي گستره و دقيق متهم را كه با اسامي جعلي در محل‌هاي مختلف اقامت مي كرد شناسایي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير و به زندان شهركرد منتقل كردند همچنين در اين عمليات يك فروشنده ديگر مواد مخدر نيز دستگير و يك گرم ماده مخدر صنعتي شيشه كشف شد.
وي خاطرنشان كرد: اين سوداگر مرگ كه به اتهام حمل و نگهداري پنج كيلوگرم هروئين به اعدام محكوم شده بود و در زندان شهركرد به سر مي‌برد با اجراي سناريو تظاهر به ديوانگي از زندان شهركرد برای مداوا به مركز توانبخشي رواني جونقان منتقل شده بود در فرصتي مناسب از اين محل متواري و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار