رئیس مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری کارگاه‌های آموزشی متعددی از جمله پیشگیری از آلزایمر، آشنایی با تغذیه سالم، طب سالمندی، گیاهان دارویی ویژه بازنشستگان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 08 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- منوچهر صفرپور در آئین اختتامیه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این جشنواره توسط صندوق بازنشستگی کشوری با هدف اشاعه فرهنگ نشاط و سلامت در بین بازنشستگان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود که در پایان برگزاری این جشنواره از نفرات اول  تا سوم برگزیده در هر رشته ورزشی تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: در سال‌جاری کارگاه‌های آموزشی متعددی از جمله پیشگیری از آلزایمر، آشنایی با تغذیه سالم، طب سالمندی، گیاهان دارویی ویژه بازنشستگان برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی این قشر روبرو شد.
رئیس مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 14 هزار و 500 بازنشسته کشوری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: بازنشستگان می‌توانند از امکاناتی از جمله بیمه تکمیلی درمان، وام ضروری با سود چهاردرصد، استفاده از یارانه برای سفرهای زیارتی و سیاحتی که صندوق بازنشستگی کشوری برای آن‌ها در نظر گرفته است استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار