در بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری برگزار شد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مراسم گرامیداشت روز حفاظت و سالروز عملیات والفجر 8 با حضور جانشین حفاظت-اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 10 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مراسم گرامیداشت روز حفاظت و سالروز عملیات والفجر 8 با حضور جانشین حفاظت-اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
شهاب زارعی در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 اظهار کرد: این عملیات یکی از اعجاب‌آورترین عملیات آبی-خاکی در تمامی جنگ‌های جهان است که با جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس و فتح فاو انجام شد.
وی افزود: از موارد تعیین‌کننده در پیروزی عملیات والفجر 8 اقدامات گسترده حفاظت-اطلاعات و انجام عملیات فریب بود که پیروزی در این عملیات را به ارمغان آورد.
در ادامه این نشست علی‌جمعه کیانی از فرماندهان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطرات و اقدامات خاصی که در این عملیات توسط حفاظت اتفاق افتاده بود پرداخت.
در پایان جانشین حفاظت-اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: باید همواره آمادگی کامل جهت هرگونه مقابله را داشته باشیم.
وی افزود: تا دیروز در جبهه‌ای دیگر بودیم و از اکنون در جبهه اقتصادی هستیم، باید با حفظ اسرار و آسیب‌شناسی در دیگر حوزه‌ها درصد خطرپذیری و آسیب از طرف دشمن را به حداقل ممکن برسانیم.
جانشین حفاظت-اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی کارکنان، افزایش آگاهی کارکنان، خود حراستی، پیشگیری از وقوع حوادث و... از جمله مواردی هستند که باید همواره مد نظر قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار