‍ رئیس هیأت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری-‍ رئیس هیأت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری گفت: استان در دو بخش امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دارای محدودیت های بسیاری است ولی در زمینه استعدادهای ورزشی بسیار توانمند هستیم.
کد خبر: ۵۶۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 10 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری علی کاظمی در مجمع سالیانه هیأت‌های ورزشی استان، با اشاره به زیر ساخت‌های ورزش رزمی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورزش دچار مشکلات بزرگی است و صرفا با تکیه بر استعدادهای ورزشکاران خود توانسته عناوین برتر کشوری و بین‌المللی را کسب کند.
وی با اشاره به لزوم جذب اسپانسر برای توسعه ورزش در چهارمحال و بختیاری، افزود: سهم منابع دولتی و صنعت در ورزش بسیار کم است و باید در زمینه جذب منابع درآمدی پایدار تلاش کنیم.
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری از فعالیت سبک‌های مختلف ورزش‌های رزمی در استان خبر داد و عنوان کرد: سال آینده جهش خوبی را در زمینه جذب منابع، تجهیز اماکن و برگزاری برنامه‌های آموزشی برای ورزشکاران این هیأت شاهد خواهیم بود.
کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته شاهد پویایی و تحرک خوبی در حوزه‌های مختلف ورزش چهارمحال و بختیاری هستیم.
وی شرایط ویژه جغرافیایی چهارمحال و بختیاری را برای میزبانی اردوهای تیم ملی و حتی رقابت‌های بین‌المللی بسیار مناسب ارزیابی و خواستار برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی در این استان شد.
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری از شناسایی استعدادهای رزمی استان در شهرستان‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: با توجه به استعدادهای ورزشکاران هر شهرستان، در سال 97 امکانات ورزشی مناسبی از جمله رینگ‌های تمرینی و مبارزاتی در اختیار هیأت‌ها قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار