تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست شركت ملي پخش فرآوره‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري از كشف شش‌هزار لیتر فرآورده نفت سفيد قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 21 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ساسان تيموري اظهاركرد: در راستاي تشديد و افزايش دامنه مسئوليت‌هاي نظارتي و راهبردي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري به منظور پيشگيري از قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي قبل،حين و بعد از تحويل سوخت با كنترل محمولات نفتي توسط كارشناسان بازرسي و نظارت ويژه مسئولين شركت، محوله نفت سفيد به مقدار 3400 ليتر از يك دستگاه كاميون شناسايي شده در يكي جايگاه‌هاي عرضه سوخت شهرستان لردگان كه در حال سوختگيري بود كشف شد.
وی افزود: محموله ديگر به مقدار 2600 ليتر در شهرستان بروجن توسط پليس آگاهي از يك كاميون حين بازرسي شناسايي و كشف شد .
تیموری ادامه داد: فرآورده‌هاي نفت سفيد مكشوفه با همكاري پليس آگاهي و اخذ دستور قضايي در انبار نفت منطقه چهارمحال و بختیاری مستهلك شد.
سرپرست شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختیاری همچنين از راستي آزمايي برخي محمولات نفتي ارسالي به مصرف کنندگان عمده و كارخانه‌هاي توليدي استان به منظور پيشگيري از قاچاق و عرضه خارج از شبكه فرآورده‌هاي نفتي توسط كارشناسان بازرسي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار