مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از آمادگی راهداران استان برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 22 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی در حاشیه همایش مروری بر برنامه‌های نوروزی ستاد نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در تهران، اظهار کرد: راهداران استان همانند همیشه پرتوان و با انگیزه فراوان امسال آماده خدمات‌رسانی به مسافران در سفرهای نوروزی هستند.
وی از آمادگی راهداران چهارمحال و بختیاری برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز به‌صورت برنامه‌ریزی شده و کاملاً هدفمند خبر داد و افزود: چند جلسه‌ در رده‌های مختلف مجموعه تشکیل شده و هفته آینده نیز جلسه جمع‌بندی ستاد نوروز استان در حوزه حمل و نقل و راهداری برگزار می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هر ساله حجم ترددها به استان به‌جهت ظرفیت‌های طبیعی منطقه افزایش می‌یابد، لذا اقدامات لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به این مسافران از سوی نیروهای راهداری استان نیز انجام خواهد گرفت.
جمشیدی با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی و ترمیم خطوط در محورهای مواصلاتی استان، ادامه داد: لکه‌گیری موضعی و ترمیم علائم اطلاعاتی و اخباری از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.
وی گفت: باز بینی و اطمینان از سلامت سیستم‌های روشنایی و چراغ‌های چشمک‌زن، تداوم استقرار اکیپ‌های راهداری ستاد نوروزی و کنترل محورهای مواصلاتی از طریق دوربین‌های نظارتی مدیریت راه‎ها از دیگر اقداماتی است که اجرایی خواهد شد.
رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری از تجهیز راهدارخانه‌های بین راهی برای اسکان اضطراری مسافران خبر داد و افزود: یک اکیپ مجهز در مرکز استان نیز به‌منظور انجام اقدامات فوری و پاکسازی راه‌ها به صورت مداوم آماده خواهد بود.
جمشیدی ادامه داد: فعالیت راهداران استان برای ایام نوروز حدوداً از نیمه دوم اسفندماه آغاز خواهد شد و تا پایان سفرهای نوروزی در فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار