تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان بن گفت: با همکاری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، انجمن اولیا دانش آموزان و یک بنیاد خیریه در این شهرستان 20 کلاس درس هوشمند سازی می شود.
کد خبر: ۵۶۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 22 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان چالش تری روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان بن تاکید کرد : از ابتدای سال تحصیلی امسال تاکنون 15 کلاس درس در این شهرستان هوشمند سازی شده است.
وی افزود: هوشمند سازی هر کلاس درس به 50 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.
اکبریان چالش تری به برگزاری برنامه های متعدد در زمینه های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی در مدارس شهرستان بن اشاره و تصریح کرد: این حجم از برنامه ها نشان دهنده پویایی آموزش و پرورش در حوزه های مختلف است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن نیز گفت: برگزاری کلاس های تقویتی، کارگاه های آموزشی، دوره های ضمن خدمت، تجدید میثاق با شهدا، رفع مشکلات سیستم های گرمایشی، برگزاری و شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی از مهمترین برنامه های اجرا شده این اداره در دو ماه گذشته بوده است.
محسن اسماعیلی اظهار کرد: ساخت آموزشگاه شهید طادی و خلیج فارس بن هم اینک بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.
هم اکنون 225 کلاس با 4هزار و 300 دانش آموز در شهرستان بن فعال است و تعداد کلاس های هوشمند شهرستان بن تا قبل از یکم مهر 1396 برابر 60 باب بود که اکنون به 75 کلاس رسیده است.
شهرستان بن در 28 کیلومتری شهرکرد واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار