مدیر آموزش و پرورش اردکان گفت: محیط مدرسه بهترین مکان در شرایط بحرانی هواست ، از کسانی که در چنین موقعیت ‌هایی حاشیه ‌سازی می کنند، خواسته می شود، کمی منصفانه‌تر مطلب منتشر کنند.
کد خبر: ۵۶۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 22 February 2018

محمد اشرفیان با ابراز گلایه از مباحث طرح شده در فضای مجازی در خصوص تعطیل نکردن مدارس شهرستان در چند روز گذشته با توجه به توفان، و وجود گرد و غبار این مطلب را بیان کرد. 
وی افزود: با توجه به پیش‌ بینی وضعیت آب و هوایی شهرستان و اطلاع‌ رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد مبنی بر حاد نبودن شرایط و عدم لزوم تعطیلی مدارس، تعدادی از کانال‌های تلگرامی سعی در نشان دادن ناهماهنگی و بی ‌برنامگی بین نهادهای دولتی و فرمانداری داشتند که این موضوع از انصاف به دور است.
وی افزود: توفان و گرد و غبار از ساعت ٩ صبح اوایل هفته شدت گرفت، این در حالی بود که هادی مقیمی فرماندار اردکان در همان ساعت اولیه، چندین مرتبه در تماس تلفنی در مورد تعطیلی و رسیدگی به آخرین وضعیت مدارس با وی صحبت کرد.
این مسئول به شرایط غیرقابل پیش بینی تعطیلی مدارس در روز مورد اعتراض برخی کانال‌ها اشاره کرد و گفت: در چنین موقعیتی که در میانه روز وضعیت هوا بحرانی می‌شود، اطلاع‌ رسانی به خانواده‌ها برای انتقال دانش‌آموزان بسیار سخت و مشکل‌ساز بود.
اشرفیان در ادامه با اشاره به آمادگی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان تأکید کرد: در سال‌های گذشته با توجه به آمارهای ثبت شده ، تعداد کثیری از مسافران ، اردکان را به عنوان مرکز گردشگری انتخاب کردند که امسال برای خدمت‌ دهی بهتر، 22 مدرسه در سطح شهر اردکان و 4 مدرسه در سطح شهرستان آماده خدمت‌ رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار