برای جابجایی مسافران نوروزی؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از آماده سازی بیش از 2 هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی مسافران در نوروز 97 خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 25 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی افزود: 260 دستگاه اتوبوس، 905 دستگاه سواری و یک هزار و 26 دستگاه مینی بوس برای سفرهای نوروزی امسال آماده سازی شده است.
وی همچنین از آمادگی اکیپ های راهداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به گزارش دوربین های تردد شمار در نوروز 96، از 28 استان کشور ورودی مسافر داشتیم.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی همچون شناسایی زمان های اوج سفر و نقاط پرتردد راه های مواصلاتی و آشکارسازی نقاط حادثه خیز، شاهد کاهش سوانح جاده ای در محورهای مواصلاتی استان باشیم.
جمشیدی از نصب سامانه نظارتی سپهتن بر روی وسایل نقلیه ناوگان حمل ونقل عمومی استان خبر داد و گفت: سامانه هوشمند پایش آنلاین وسایل نقلیه عمومی موسوم به سپهتن نحوه تردد و رفتار رانندگان را بصورت هوشمند رصد می کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، خط کشی محورهای استان، تعمیر و مرمت تابلوها و علائم جاده ای، اجرای طرح کنترل نامحسوس حمل و نقل و کنترل تردد، نظارت مستمر بر فعالیت پایانه های بار و مسافر و اطلاع رسانی مناسب از نحوه پیش فروش بلیط را از دیگر اقدامات ایام نوروز دانست.
اکنون 256 دستگاه اتوبوس با میانگین عمر 10.5 سال، یکهزار و 32 دستگاه مینی بوس با میانگین عمر 28 سال و 905 دستگاه سواری با میانگین عمر 9.4 سال در چهارمحال و بختیاری فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار