تابناک چهارمحال وبختیاری- در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با رئیس بنیاد مستضعفان کشور موانع توسعه و تسریع فرآیند محرومیت زدایی مناطق روستایی استان بررسی و ارایه راهکار شد.
کد خبر: ۵۷۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 25 February 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در نشست با محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: ارائه راهکارهایی برای رفع موانع توسعه و تسریع فرآیندهای محرومیت‌زدایی مناطق روستایی این استان ضرورت دارد.
وی افزود: به همین منظور ضمن بررسی فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در چهارمحال و بختیاری، ظرفیت‌ها و ضرورت‌های توسعه فعالیت‌های آن بنیاد با رویکرد محرومیت زدایی و توسعه پایدار این استان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
عباسی تصریح کرد: کشاورزی، دامپروری، صنایع تولیدی و تبدیلی و تکمیلی، گردشگری و منابع طبیعی از مهم‌ترین ظرفیت‌های مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با موافقت بنیاد مستضعفان کشور یکی از مناطق محروم این استان به صورت پایلوت برای محرومیت‌زدایی و توان‌افزایی محلی به آن بنیاد معرفی شد.
وی اضافه کرد: به همین منظور تلاش می‌شود مطالعات مورد نیاز در این خصوص با اولویت انجام و طرح مورد نظر سریع‌تر اجرایی شود.
عباسی عنوان کرد: در این نشست مصوب شد با همکاری بنیاد مستضعفان کشور دامداری پنج هزار راسی گاو شیری در چهارمحال و بختیاری احداث شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار