در راستای اجرای طرح روستا تعاون؛
تابناک چهارمحال بختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 50 شرکت تعاونی در راستای اجرای طرح روستا تعاون در روستاهای استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۵۷۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 28 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضلی با اشاره به اجرای طرح روستا تعاون در استان، اظهار کرد: در فاز نخست تشکیل ۲۹ شرکت تعاونی در برنامه بوده که تاکنون ۵۰ شرکت تعاونی در ۵۰ روستای استان تشکیل شده که این تعداد تعاونی، در آینده فرصت شغلی ۵۰۰ نفر را فراهم خواهند کرد.
وی افزود: تفاهم‌نامه‌های متعددی در این زمینه منعقد شده و شرکت‌های تعاونی در حال شکل‌گیری هستند.
فاضلی با اشاره به شکل‌گیری صنایع تبدیلی در روستاها، تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل تولید محصولات به صورت خشکبار، مشکلی در تولید محصول وجود ندارد بلکه مشکل عمده، فروش محصولات است.
وی گفت: تسهیلاتی از محل اشتغال روستایی برای اجرای این طرح اختصاص یافته که تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود شرکت‌های تعاونی بتوانند، مراحل اولیه اعطای تسهیلات را طی کنند.
فاضلی با اشاره به وجود بیش از چهار هزار تعاونی در استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار و ۴۰۰ تعاونی فعال در زمینه‌هایی مختلف تولیدی، خدماتی و... وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۲۰ هزار نفر را فراهم کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار