استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر فرد تنها یک مرتبه برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شود.
کد خبر: ۵۷۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 01 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: هر فرد باید تنها یک مرتبه برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شود تا تمامی متقاضیان بتوانند از این تسهیلات بهره ببرند.
وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان باید لیست افرادی که از شهرستان‌ها برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی می‌شوند برای فرمانداران ارسال کند.
عباسی بر ارائه و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان با تشکیل کمیته‌ای شامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد و گفت: باید جلسه نخست آن در خصوص بررسی تسهیلات اشتغالزایی از روز آینده آغاز شود.
در ادامه رییس سازمان برنامه و بودجه استان بر تشکیل کمیته‌ای به منظور بررسی سریع تسهیلات اشتغالزایی در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تاکید کرد و گفت: باید تصمیم نهایی در خصوص رفع مشکلات موجود در کمیته گرفته شود و پس از اخذ تصمیم نهایی افراد به بانک‌ها معرفی شوند.
وفایی خاطرنشان کرد: لازم است مدیریت منابع و توزیع صحیح برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی استان به افراد متقاضی از اولویت‌های مهم و مدنظر مسئولان قرار گیرد.
در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مجموع مبالغی که به مشاغل خانگی استان اختصاص داده شده ۲۲.۵ میلیارد تومان بوده که از این میزان تقریبا ۱۳.۵ میلیارد تومان معادل ۶۰.۱ درصد تخصیص داده شده است.
فاضلی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون هشت میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان از تسهیلات مشاغل خانگی از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار