فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری توجه جدی به امر آموزش را رمز موفقيت در مأموريت‌های پليس برشمرد و گفت: آموزش، ارزيابی و نظارت از مؤلفه‌های اصلی صيانت از كاركنان است.
کد خبر: ۵۷۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 03 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری غلامعباس غلام‌زاده در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: مسؤولیت ارتقا و آموزش کارکنان بر عهده مسؤولان است و خروجی آموزش این است که کارکنان با اقتدار و آمادگی کامل در مأموریت‌ها حضور داشته باشند.
وی عنوان کرد: آموزش نقش مهمی در پیشبرد اهداف پلیسی دارد و به‌عنوان موتور محرکه در انجام مأموریت‌های پلیس است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اقتدار امروز کارکنان به دلیل تحول در امر آموزش است و اصلی‌ترین برنامه امروز باید، آموزش و ارتقای مهارت‌های علمی و عملی کارکنان باشد و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نیز یک اولویت مهم تلقی می‌شود و در تحقق اهداف مؤثر است.
غلام‌زاده اضافه کرد: مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هر سازمانی، نیروی‌انسانی آن سازمان است و در نیروی انتظامی سرمایه ما کارکنان اعم از پایور و وظیفه است.
وی با تأکید بر نظارت بر رفتار کارکنان عنوان کرد: تذکر، آموزش و نظارت بعد از عزت‌نفس و اعتقادات فردی می‌تواند در امر پیشگیری کارساز باشد، لذا فرماندهان با یک تذکر لسانی هم می‌توانند پرسنل خود را هدایت کنند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت اجتماعی از افراد در معرض آسیب با قرار دادن فرد در محیط اجتماعی بهترین راه برای برگشت‌پذیری و تحت نظارت بودن است و این بهتر از این است که فرد را به حال خود رها کنیم تا دچار مشکلات بیشتر شود.
غلام‌زاده مراقبت و صیانت از کارکنان را هنر نیروی انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: صیانت از کارکنان بایستی همه‌جانبه، مستمر و روزآمد باشد و کارکنان ناجا باید با توجه به ارتباط مستمر با مردم، بر رعایت اصول و رفتار سازمانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: صیانت افراد علی‌رغم وظیفه قانونی، تأکید شرع است و نجات حتی یک نفر از گرداب آسیب‌ها مصداق تام باقیات‌الصالحات و دارای ارزش معنوی فراوانی است.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه رسالت اصلی فرماندهان صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، بیان داشت: تقویت ارزش‌های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت‌پذیری، اخلاق‌مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کاری از مهم‌ترین راهکارهای صیانت از کارکنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار