تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از روند افزایش یک تا دو درجه‌ای هوا در روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 04 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: پیش بینی می‌شود تا اواخر هفته شاهد عبور امواج ضعیف همراه با افزایش ابر و وزش باد در استان باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهرکرد صبح امروز سردترین مرکز استان در کشور بود، افزود: روز گذشته هوای شهرکرد 5 درجه زیر صفر بوده، صبح امروز با یک درجه افزایش به 4 درجه زیر صفر رسید و درگرمترین زمان شهرکرد 15 و لردگان 17 درجه بالای صفر گزارش شده است.
قطره خاطرنشان کرد: میزان بارندگی استان در سال زراعی جاری 152 میلی‌متر بوده که نسبت به بارش 411 میلی‌متری سال گذشته 56 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه 63 درصد کاهش داشته است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: میزان بارندگی در شهرکرد از ابتدای مهر تا کنون 70 میلی‌متر و این میزان بارش در سال گذشته 189 میلی‌متر بوده و همچنین در کوهرنگ از ابتدای سال زراعی تا کنون 400 میلی‌متر بارش داشتیم که در سال گذشته این میزان 877 میلی‌متر بوده که نسبت به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بارش در این مرکز باید به 920 میلی‌متر برسد.
قطره در پایان گفت: ارتفاع برف هم اکنون در شهرستان کوهرنگ شش سانتی‌متر است که این میزان باید به 92 سانتی‌متر برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار